Научни публикации, в издания с импакт фактор (Web of Sciencе) и импакт ранг (SCOPUS) за периода 2017 – 2021 г.
2017 г.
Web of science:
- Терзийска, П. (2017). Компетентност на бъдещите учители за развитие вниманието на малките учениците със специални образователни потребности. - Стратегии на образователната и научната политика, Volume 25, Number 5, 2017 с.530 -539, ISSN 1314 – 8575 (Online) ISSN 1310 – 0270 (Print)
- Терзийска, П. (2017). Педагогически аспекти на работа със семействата на деца със специални образователни потребности в условията на масовата общообразователна среда. - Педагогика, Pedagogy, Bulgarian Journal of Еducational Research and Practice, Volume 89, Number 9, с. 1265 – 1275. ISSN 1314 – 8540 (Online), ISSN 0861 – 3982 (Print)
Scopus:
- Levunlieva, M., T. Kiryakova-Dineva, R. Krasteva (2017). Information availability and the process of academic internationalization (On the example of South-West University - Blagoevgrad). Proceedings from the 9th International Conference on Education and New Learning Technologies held in Barcelona, 3-5 July, pp. 288 – 294. ISBN: 978-84-697-3777-4, ISSN: 2340-1117, doi: 10.21125/edulearn.2017.1067
- Levunlieva, M. (2017). Metaphorical undercurrents in Bulgarian folk songs. Analele Universitatii din Craiova - Seria Stiinte Filologice, Lingvistica, 39(1-2), pp. 287-297. ISSN:1224-5712
2018 г.
Web of science:
- Терзийска, П. (2018). Оптимизиране на образователния процес в контекста на приобщаващото образование. Стратегии на образователната и научната политика, Strategies for Policy in Science and Education, Volume 26, Number 6, 2018, с. 567-578. ISSN 1314 – 8575 (Online) ISSN 1310 – 0270 (Print)
- Съева, Св. (2018). Онтогенеза и развитие на съвременното дете и функционирането му в семейството. Педагогика, кн. 2, стр. 250-267.
- Tsankov, N., V. Gyuviyska, Levunlieva (2018). Blended education in higher schools: New networks and mediators. Strategies for policy in science and education, 26/3, 231 – 245. ISSN 1310-0270 eISSN 1314-8575
2019 г.
Web of science:
- Терзийска, П. (2019). Нетрадиционни артдейности в аспекта на приобщаващото образование. Студия в сп. Педагогика. бр.4. 2019. с. 477 - 496; ISSN 0861-3982 (Print) ISSN 1314-8540 (Online).
- Съева, Св. (2019). Взаимодействие между децата с различни възможности и животните. Педагогика, кн. 1, стр. 59 - 70.
2020 г.
Web of science:
- Терзийска, П. (2020). За активно участие и пълноценно общуване в приобщаващата класна стая- Педагогика. Volume 92, Number 9, 2020, с. 1272 - 1286; ISSN 0861-3982 (Print) ISSN 1314-8540 (Online).
- Терзийска, П. (2020). Помощни средства и технологии в приобщаващото образование. Рецензия. Стратегии на образователната и научната политика, Strategies for Policy in Science and Education, Volume 28, Number 3, 2020, с. 320-321. ISSN 1314 – 8575 (Online) ISSN 1310 – 0270 (Print)
- Терзийска, П. (2020). Музикални дейности в подкрепа на приобщаващото образование. - Педагогика. бр.1. 2020; ISSN 0861-3982 (Print) ISSN 1314-8540 (Online).
- Съева, Св. (2020). „Железният сбудилник“ – гласовете ви чувам, деца. Педагогика, кн. 3, стр. 374-387.
- Musić, J., M. Bonković, S. Kružić, T. Marasović, V. Papić, S. Kostova, M. Dimitrova, Saeva, M. Zamfirov, V. Kaburlasos, E. Vrochidou, G. Papakostas, T. Pachidis (2020). Robotics and information technologies in education: four countries from Alpe-Adria-Danube Region survey. International Journal of Technology and Design Education, 32:749–771, https://doi.org/10.1007/s10798-020-09631-9
2021 г.
Scopus:
- Топалска, Р. (2021). STEAM Education in the View of the Bulgarian Teacher TEM Journal, 2021, 10(4), pp. 1822–1827
- Топалска, Р. (2021). Education during a State of Emergency - TEM Journal. Volume 10, Issue 1, 2021, Pages 401-404
Web of science:
- Топалска, Р. (2021). Диагностика на дигитални умения на студенти, в контекста на компютърното моделиране - Сп. „Педагогика“, книжка 7, 2021.
2022 г.
Web of Science:
- Levunlieva, M. (2022). Mythology, recategorization and sensory perceptions in the structuring of abstract concepts. Proceedings from the Annual International Conference of the Institute of Bulgarian Language “Prof. Lyubomir Andreychin”. Sofia: Marin Drinov Publishing House, pp. 445 – 452. (Изданието е ,ehrij,r,dkf ).
Scopus:
Terziyska, P. (2022). Professional development of teachers in the field of inclusive education. - Education and science journal.Vol 24, No 3. ISSN 1994-5639